מנהל/ת צוות מכירות ושירות – מרכז הזמנות חווית לקוח

משרה מספר 1296

תלפיות, ירושלים

כפיפות: מנהלת מרכז הזמנות וחווית לקוח
היקף משרה: מלאה
התחלת עבודה: מיידי

הגדרת התפקיד:

  • הובלת צוות נציגים מקצועי להשגת יעדי המכירה, שיפור חוויית הלקוח ומיצוי הפוטנציאל העסקי.
  • ניהול פעילות המכירות השוטפת, כולל פיתוח אסטרטגיות לשיפור ביצועים בתהליכי המכירה
  • בניית תכנית יעדים שנתית, ביצוע בקרה שוטפת והתאמתה לצרכים משתנים.
  • אחריות להכשרת הצוות, הטמעת תכניות למידה, משובים, האזנות ובקרות איכות.
  • זיהוי חסמים ופערים בתהליכי המכירה ומתן פתרונות אפקטיביים.
  • שיפור ושדרוג תסריטי שיחה ומערכות לניהול שיחות עם לקוחות.
  • פיתוח ותחזוקת מדדי ביצוע ומנגנוני בקרה למדידת אפקטיביות תהליכית.
  • שיתוף פעולה עם מנהלת חוויית הלקוח לשיפור תהליכים וחיזוק עבודת הצוות.
  • הובלת פרויקטי חדשנות והטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים בשיתוף גורמי ידע וטכנולוגיה.
  • ניהול תחום הגבייה והתהליכים הפיננסיים הנלווים לפעילות המכירה.
  • ייזום והובלה של תחרויות מכירה פנימיות להגברת מוטיבציה וביצועים.

דרישות:

  • יכולת מוכחת בהנעת עובדים, הובלת צוותים והטמעת תרבות של מצוינות
  • ניסיון קודם בניהול צוות מכירות ושירות- יתרון משמעותי
  • יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בין-אישית גבוהה ויכולת לייצר שיתוף פעולה
  • חשיבה יזמית, יצירתיות ויכולת לפתח ולהטמיע פתרונות חדשניים בשטח.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים, תוך שמירה על סדרי עדיפויות ועבודה עצמאית

    הגשת מועמדות





    * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

    אתר זה רשום ב-wpml.org כאתר פיתוח. עבור אל מפתח אתר ייצור אל remove this banner.