יחידת אירוח אלון

מיקום יער השלום

החל מ 960 ש"ח ללילה
(המחירים משתנים בהתאם להנחות וסוג הכרטיס)

family לכל המשפחה

דרגת קושי: אין

לא נגיש

מבצע לפסח – 20% הנחה על סיורים מודרכים (עיר דוד המקראית ועיר דוד פינת הכותל) ועל מופע "הללויה" למזמינים לינה ביער השלום.

תוקף המבצע בין ה-17.04-27.04.24. המבצע מתעדכן אוטומטית בסל הקניות.

רוצים לישון בחיק הטבע בלי לוותר על הנוחות של הבית? הכירו את יחידות האירוח של קמפינג יער השלום!

היחידות מתאימות לעד 7 אנשים וכוללות:

• 7 מיטות וציוד מיטה מלא
  • מזגן
  • מקלחון ושירותים פרטיים
  • מטבחון עם מקרר וקומקום, ופינת קפה מצוידת בתה, קפה וסוכר
  • מגבות

היחידות נמצאות במתחם העליון ליד יחידות ארז ושקד.

לאזור יחידות האירוח פינת ישיבה נפרדת עם ספסלי עץ ונדנדות, וכמו כל מתחם הקמפינג – נמצאות בטבע ירוק וצופות לנוף מרהיב של יער השלום.

מידע חיוני

• מטבחון – מצויד במקרר, מקפיא, כיורים וכיריים חשמליות
  • עמדות להדלקת מצלים (מנגלים)
  • נינג'ה קיוב (מתקני נינג'ה לילדים ולנוער)
  • מקלחות ותאי שירותים
  • ספסלים ושולחנות פיקניק
  • נקודות לטעינת טלפונים ניידים
  • פינת שעשועים לגיל הרך

למגיעים ברכב פרטי:

בכניסה לאתר יש חנייה חינם בשפע.

חפשו ב-WAZE 'קמפינג יער השלום'

כפתור – ניווט עם waze

תחבורה ציבורית
קווי אוטובוס לדרך חברון: 71,  72,  74,  75, 7
תחנות ירידה: דרך חברון המעבדה/ דרך חברון חנוך אלבק
נכנסים לרחוב נעמי ומיד מגיעים אל מזלג דרכים בו יש שלטים ברורים עם הכיתוב "יער השלום" ו"סיורי רכינוע".
במזלג הרחובות פונים ימינה בירידה בצמוד למבנה של "פלאנט" אל רחוב "דרך גדוד 68" ונוסעים כ-200 מטרים.
לאחר כ-200 מטרים ימתין לכם בצד שמאל שלט נוסף של "סיורי רכינוע" בו יש לפנות שמאלה במורד שביל הגישה אל החניון.
בקצה החניון יש שער ירוק עם שלט "ברוכים הבאים ליער השלום" והוא שער הכניסה לאתר.

• צ'ק אין יתבצע בימים א' – ה' בין השעות 15:00 – 22:00, ובימי ו' בשעה 13:00
  • צ'ק אאוט יתבצע בימים א' – ה' בשעה 11:00, ובמוצאי שבת – עד שעה לאחת צאת השבת
  • חנייה בשפע בכניסה למתחם הקמפינג
  • אין להכניס כלבים למתחם הקמפינג
  • יש להדליק אש באזורים המסומנים לכך בלבד
  • מוזיקה מותרת בווליום נמוך בלבד, כדי לא להפריע למבקרים במתחם
  • אין למתוח או לחבר כבלי חשמל או מאריכים
  • נהלי ביטול: יחידות אירוח – עד 7 ימי עסקים לפני מועד ההגעה, לינת שטח באוהלים – עד 3 ימי עסקים לפני מועד ההגעה

סגור

חניון הלילה פתוח לקהל הרחב, ותתאפשר בהם כניסת רכבים והבערת אש במקומות המורשים לכך באתר. עם זאת, שומרי השבת ימצאו בו את כל מה שנדרש על מנת ללון בחיק הטבע תוך שמירה על הלכות השבת.

• עירוב המתחם מאושר ע"י רב מוסמך
  • אזור תפילה עם ספר תורה (נוסח אשכנז)
  • מיחמים ופלטת שבת
  • אזור מוגדר להדלקת נרות
  • באחריות המתארחים להביא יין לקידוש, נרות שבת וכדומה
  • בצאת השבת תתאפשר יציאה מאוחרת משטח האתר ללא תוספת תשלום

אנשים מספרים

אחרי חיפוש למקום קמפינג, מצאנו את שאהבה נפשנו! קמפינג יער השלום, ירושלים. מקום יפיפה ופסטורלי במיוחד, מלא בנדנדות, מסלול נינגה לילדים, פינות רביצה, ונוף מטריף! עשינו שבת ביחידת אירוח (קראוון) במתחם הקמפינג ונהנו מסעודות שבת באוור הפתוח! לא הספקתי לצלם יותר מדי, אבל שווה לעשות גוגל!

נופש יוצא דופן- קמפינג עירוני- קמפינג יער השלום. אתמול נסענו אל מקום שהיה נראה לנו מגניב, פעם ראשונה לנסות נופש בסוג של קראוון. הקמפינג נמצא בירושלים ביער השלום ויש אפשרות לכמה סוגי לינה במקום(אוהלים, מאהל גדול, בקתות קטנות והיחידות אירוח סוג של קראוון כמו במה שאנחנו לנו). היחידות עצמן מאובזרות היטב ונראות ממש חדישות. היו לנו 4 מיטות פלוס 2 מיטות גבוהות ודאגו לי גם לעריסה לבייבי. ביחידה יש מקלחת ושירותים, מזגן ומטבחון עם מקרר וקומקום. ביום הראשון יצאנו מביתנו באזור המרכז בשעות הבוקר והגענו לפעילות של סינון ארכיאולוגי בעמק צורים שנמצא באזור הר הזיתים. הילדים ואפילו אנחנו נהנינו ממש, החכמנו ולמדנו וסיננו אדמה מלפני 2000 שנה. לאחר הפעילות עשננו פיקניק במקום. הגענו למתחם הקמפינג התמקמנו נחנו וארגנו ארוחת ערב, איך לא, על האש. יום 2 בבוקר אכלנו א. בוקר עשירה באוויר הצח של ירושלים. בצהריים היינו בעיר דוד בסיור מודרך, עשינו את המסלול הרטוב וזה היה החלק הכי שווה כיוון שהיינו עם קטנים שלא כ"כ עניין אותם הדיבורים של המדריך. אבל אין ספק שזה נותן משמעות וחיות לטייל ולדרוך במקום שיש בו היסטוריה ולדעת אותה! חזרנו לאוהל, אכלנו והתארגנו ליציאה. בתוכנית מופע ״הללויה״, לא יודעת איך חשבתי שנוכל ללכת כולנו אבל הקטנים היו מותשים והאמת שגם אנחנו אז המחשבה של להוציא אותם שוב גרמה לבעלי להישאר עם 3 הקטנים.אני והגדולים (גם הבן 5) הלכנו והיה פשוט מושלם. מה אגיד לכם, זה היה מרהיב, מרשים, מופע מושקע ועשוי טוב. בחזור (כבר 12 בלילה) עוד טיילנו קצת במתחם התחנה.

קמפינג ״יער השלום״ ירושלים, ההרכב שלנו היה זוג הורים, 7 ילדים (20, 17, 9, 5, שנתיים ותשעה חוד, שנה וחצי ו 3 חודשים). לקחנו קראוון ובו 3 מיטות ואוהל. קצת על המקום: הקמפינג ממוקם מרחק הליכה ממתחם התחנה הראשונה בתוך יער קטן ושקט, קיצר מקום חלום. המקום מגודר ומאובטח 24/7 יש טרסות ודשא שעליהם ניתן להקים אוהלים ויש 4 יחידות קראוון (2 יח׳ עם 3 מיטות ועוד 2 יח׳ עם 8 מיטות) שבהם יש מזגן כמובן שירותים ומקלחת. ביחידות הגדולות יש גם מטבחון ומקרר. מקבלים כלי מיטה ומגבות. לטובת כלל האתר יש מקרר ומקפיא גדולים, מטבח פתוח עם כיריים חשמליות ומיחם מים חמים, שירותים מקלחת לנשים וגברים בנפרד, כיסאות משולחנות מתקפלים ומזרונים (בתשלום) ומנגלים. בשביל אחת כמוני חסרת ניסיון ועוד עם קטנטנים כל אלו עזרו לנו מאוד להתאקלמות של רעיון הקמפינג. מקום מושלם. ממליצה בהחלט.

לקריאה נוספת

צמצום

שאלות נפוצות

חפשו ב- WAZE "קמפינג יער השלום".

בכניסה למתחם הקמפינג יש חניה בשפע.

אזורים להקמת אוהלים, מטבח שדה מאובזר, מתקני נינג'ה לילדים ולנוער, עמדות להדלקת מנגלים, שקעי חשמל, עמדה להטענת ניידים, WIFI, ספסלים ושולחנות פיקניק, מקלחות ושירותים

יחידת אירוח אלון מתאימה לעד 8 לנים.

960 ₪ ללילה עבור כל היחידה.

היחידה יכולה להכיל עד 8 אנשים ולכן לא ניתן להכניס מזרן נוסף.

שירותים ומקלחת פרטיים, מטבחון עם מקרר וקומקום, ופינת קפה מצוידת בתה, קפה, וסוכר, מגבות, ציוד מיטה מלא ומזגן.

ניתן להוסיף לול ביחידת האירוח על בסיס מקום פנוי / זמינות של הלול.

באתר האינטרנט שלנו, או במרכז ההזמנות של עיר דוד בטלפון 6033*

מתחם הקמפינג ממוקם במרחק הליכה קצר ממתחם התחנה הראשונה, מתחם ה-PLANET, ובקרבה לעיר העתיקה ולכותל. לני הקמפינג נהנים מעד 20% הנחה על מגוון האטרקציות מבית עיר דוד.